نخستین جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان
به گزارش تور و گردشگری، دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان از برگزاری این رویداد در خردادماه ۴۰۴ اطلاع داد.
به گزارش تور و گردشگری به نقل از مهر، به نقل از دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان، کامبیز آقایی دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان ضمن اشاره به برگزاری این رویداد در ایام ۱۹ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ در مرکز نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، عنوان کرد: جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان، با شعار"توسعه بازار گردشگری با کودکان" به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با هدف معرفی ظرفیت ها، مقاصد و تأسیسات گردشگری و تفریحی کشور و رونق کسب و کار، با رویکرد برترین نشان های گردشگری دوستدار کودک، برگزار می گردد. آقایی اظهار داشت: این رویداد که برای اولین بار در کشور برگزار می شود، تأسیسات گردشگری دوستدار کودک و نوجوان، مراکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، هتل ها و دهکده های توریستی، اماکن بوم گردی، شهربازی ها و تم پارک ها، تور گردانان و طبیعت گردانان گردشگری کودک و سایر دستگاههای اجرایی در رابطه با مبحث گردشگری، خدمات و دستاوردهای خویش را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات و نحوه حضور، می توانند با دبیرخانه جشنواره با شماره: ۰۲۱۶۶۵۶۲۵۱۷ تماس حاصل کنند. دبیر نخستین جشنواره و نمایشگاه گردشگری کودک و نوجوان اظهار داشت: کودک و نوجوان به دنبال سرگرمی های تازه، کشف تجربیات نو، جست وجو در مقاصد جدید و مکانهای دیده نشده هستند و با عنایت به تغییر سبک زندگی بخصوص در شهرها، کودکان در فضاهای آپارتمان نشینی و سیر در فضای مجازی بسمت بی تحرکی سوق پیدا کرده اند. وی بیان داشت: نیاز کودکان امروز که آینده سازان فردای این سرزمین هستند می بایست یکی از دغدغه های اصلی مسؤلان، فعالان و همینطور سرمایه گذاران صنعت توریسم کشور قرار گیرد، بطوری که به گردشگری کودک و نوجوان در جامعه و خانواده ها نگاه ویژه ای داشت تا بتوان کودکان سالم و شاداب در جامعه و فردای روشن برای کشور داشته باشیم. آقایی تصریح کرد: از آنجاییکه حس وفاداری کودکان به یک برند در سنین پایه به وجود می آید و این نگرش خوب نسبت به آن تا زمان بزرگسالی باقی می ماند و از طرفی، رضایت گردشگر، درگیری ذهنی از مقصد گردشگری و آشنایی با اماکن گردشگری از مهم ترین عوامل مؤثر بر وفاداری به گردشگری می باشد. بنابراین است که تمرکز بر بازار کودکان و ایجاد وفاداری به مقصد در آنها، می تواند به توسعه گردشگری کشور کمک نماید. وی افزود: بازدید کودکان از یک مجموعه گردشگری می تواند یکی از مهم ترین پیش نیازهای شکل گیری و گسترش تصویر ذهنی از سفر و گردشگری و جذابیت آن شود.
منبع: ttma.ir
این پست تور و گردشگری را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب