آخرین تحولات جبهه شمال

حزب الله لبنان: برای دومین بار پایگاه و فرودگاه رامات دیوید و مجتمع های شرکت نظامی رافائل را بمباران کردیم

حزب الله لبنان: برای دومین بار پایگاه و فرودگاه رامات دیوید و مجتمع های شرکت نظامی رافائل را بمباران کردیم

تور و گردشگری: درحالی آژیرهای خطر در مناطق شمالی اراضی اشغالی همچنان فعال می باشند، حزب الله لبنان اعلام نمود باردیگر پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را هدف قرار داده است.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان اعلام نمود: برای بار دوم پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را بمباران کردیم.
حزب الله لبنان اشاره کرد: بامدادان روز یکشنبه پایگاه هوایی و فرودگاه رامات دیوید اسرائیل را برای بار دوم با موشک های «فادی ۱» و «فادی ۲» بمباران کردیم.
حملات حزب الله مقاومت اسلامی لبنان همین طور با اشاره به بمباران مجتمع های صنعتی نظامی متخصص در تجهیزات الکترونیکی در شمال حیفا با ده ها موشک اضافه کرد: مجتمع های صنعتی نظامی شرکت «رافائل» را با موشک های «فادی ۱» و «فادی ۲» هدف قرار دادیم.
مقاومت لبنان در بیانیه خود آورده است: در پشتیبانی از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در واکنش اولیه به کشتار وحشیانه دشمن اسرائیلی در مناطق مختلف لبنان در ایام سه شنبه و چهارشنبه (کشتار بواسطه پیجرها و بی سیم ها) مقاومت اسلامی مجتمع های صنعتی نظامی متعلق به شرکت رافائل که متخصص در وسایل و تجهیزات الکترونیکی است، واقع در منطقه زوولون، در شمال شهر حیفا را با ده ها راکت فادی ۱، فادی ۲ و کاتیوشا در ساعت ۶: ۳۰ بامداد امروز یکشنبه ۲۲ سپتامبر هدف قرار داد. پیروزی فقط از آن خداست.
خسارات ناشی از حملات حزب الله یکشنبه شب نیز در اطلاعیه ای اعلام نمود: مقاومت اسلامی در پاسخ به حملات مکرر رژیم صهیونیستی که مناطق مختلف را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعداد زیادی غیرنظامی شد، پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را با ده ها فروند موشک «فادی ۱» و «فادی ۲» هدف قرار داد.
منابعی به المیادین تاکید نمودند که موشک های مورد استفاده از نوع خیبر ام ۲۲۰ با برد ۸۰ کیلومتر و M۳۰۲ با برد ۱۰۵ کیلومتر بوده است.


منبع:

1403/07/01
08:58:18
5.0 / 5
1750
تگهای خبر: تخصص , مقاومت
این پست تور و گردشگری را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری