یونیفل:

عبور اسرائیل از مرزها نقض حاکمیت لبنان شمرده می شود

عبور اسرائیل از مرزها نقض حاکمیت لبنان شمرده می شود

تور و گردشگری: یونیفل اعلام نمود هرگونه عبور ارتش رژیم صهیونیستی از مرزها نقض حاکمیت لبنان شمرده می شود.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل(یونیفل) اعلام نمود: ارتش اسرائیل روز گذشته قصد خودرا برای عملیات زمینی محدود در داخل لبنان به ما اطلاع داد. به رغم تحولات خطرناک در لبنان نیروهای حافظ صلح همچنان در پایگاه هایشان هستند. هرگونه عبور ارتش اسرائیل از مرزها نقض حاکمیت لبنان شمرده می شود.
ارتش رژیم صهیونیستی بامدادان امروز سه شنبه از شروع عملیات نظامی متمرکز زمینی در جنوب لبنان آگاهی داد.
بنا بر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی این عملیات زمینی مقابل اهداف حزب الله و با پشتیبانی هوایی و توپخانه ای هم راه است و محدود خواهد بود.
ادعای رژیم صهیونیستی بر اساس هدف قرار دادن زیرساخت های مقاومت لبنان درحالی است که این رژیم در ساعات و روزهای گذشته، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صدها غیرنظامی لبنانی انجامیده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در کنار ادامه جنایت های خود مقابل مردم غزه، بتازگی عملیات های هوایی را مقابل جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت برخی از فرماندهان و رهبران حزب الله لبنان همچون سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب و غیرنظامیان لبنانی منجر گردید.
حزب الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت در غزه ادامه می دهد.


1403/07/10
14:00:42
5.0 / 5
143
تگهای خبر: زمین , مقاومت
این پست تور و گردشگری را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
ttma تور و گردشگری