با کشتارهای جدید، شمار شهدای غزه به ۴۲۱۷۵ تن رسید

با کشتارهای جدید، شمار شهدای غزه به ۴۲۱۷۵ تن رسید

به گزارش تور و گردشگری، در حالیکه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد سیصد و هفتاد و دومین روز خود شده است، وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) آمار جدید شهدا و مجروحان را اعلام نمود.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام نمود شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۲ هزار و ۱۷۵ شهید و ۹۸ هزار و ۳۳۶ زخمی رسیده است.
برپایه گزارش شبکه خبری المیادین، این وزارت خانه همینطور اعلام نمود رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج کشتار ضد خانواده های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات ۴۹ نفر شهید و ۲۱۹ نفر زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه همینطور تصریح کرد برخی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به پیدا کردن اجساد آنها نیستند.
از آغاز جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را ضد مردم غزه به راه انداخته و بیشتر از ۱۴۰ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده اند.
در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صدها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان به حساب می آید، بیشتر از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده اند.
از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تل آویو میلیاردها دلار تجهیزات نظامی مختلف از آمریکا دریافت کرده است. برپایه اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این تجهیزات شامل ناوگان جدید جنگنده های اف-۳۵، تانک، موتور خودرو های زرهی، خودرو های جنگی و هزاران تُن تجهیزات نظامی دیگر می شود.
رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و هم دستورالعمل های دیوان بین المللی دادگستری در رابطه با ضرورت اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از نسل کشی و کوشش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می دهد.
با گذشت ۳۷۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و موفقیت رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می کنند و با تغییر روش های مبارزه خود، کمین های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده اند.



1403/07/21
13:19:43
5.0 / 5
66
تگهای خبر: خودرو , مقاومت
این پست تور و گردشگری را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری